Tatil Sofraları

Uzun süredir yazamadım bloğa.Aslında yazacak çok şey var ama zamansızlık sorunumdan pek fırsat bulamıyorum.Yaz geldi bizdede telaşeler arttı.Yine tarif veremeyeceğim.Ard arda üç sofram var resimlediğim renk olsun diye onları eklemek istedim şimdilik.Önümüzdeki 10 günden sonra biraz daha rahatım inşallah....

Büyük kızızmın doğum gününü okulda kutlamıştık.Evdeki kutlamayı zamanında yapamadım.Araya düğün benim kurs olayım kızın yaz okulu belgeleri falan derken bir ton şey girdi.Neyse kaynadı galiba bu sene yapmayayım derken kızımın doğum günümü evde ne zaman kutlayacağız anne sözlerinin ardı arkası kesilmeyince sıkışıkta olsa yapayım eğlensin çocuklar diye düşündüm.Çocuklar için bol eğlenceli biz anneler içinde bol sohbetli bir gün oldu.Çocuklarımız hep böyle mutlu neşeli olurlar umarım.
Bu arada sabah direksiyon dersim vardı biraz sıkışıktım ve sağolsun ikramlarımdan sebzeli böreği arkadaşım Yeşim hazırladı.Çok teşekkür ediyorum buradanda canım arkadaşıma ellerine sağlık.Sırdaşım arkadaşım dostum eline emeğine sağlık .....
Lale'nin sofrası(Berkinin doğum günü)

Maşite'nin sofrası
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

11 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım üç masada harika..
Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle..

İNCİ dedi ki...

Çok teşekkür ederim:)

Adsız dedi ki...

canım benim ellerine emeğine yüreğine sağlık
iyiki varsınnn...senin gibi bir dosta sahip olduğum için çook şanslıyım.

yeşim dedi ki...

canımm emeğine,ellerine,yüreğine sağlık.iyiki varsın.senin gibi bir dostum olduğu için çok şanslıyım

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

Oyy Oyy Oyyy incim harika harika orda olasım geldi.Bir dahaki sefer bende gelcem ayy bi gelebilsem seni çok özledim incim ya..

İNCİ dedi ki...

duygularımız karşılıklı Yeşom benimmm:)))

İNCİ dedi ki...

Gel cnm beklerim her zaman tekrar görüşmüş oluruz bende çok özledim seni.Hem Yeşoyuda görmüş olursun yeniden:)

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

Evet bahçelievler soğanlı da oturuyorum sen neresindesin ?

tuzla gerçekten çok uzak acımasızlar ya beni nerelere kadar yordular valla :)

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

bende o yol üzerindeyim :) Bahçelievler Ticaret Meslek lisesine yakınım sen kocasinan lisesi taraflarında mısın ?

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

evet biliyorum o marketi :) hemen ilerisinde siyavuşpaşa ilköğretim okulu vardı hani geçenlerde yıkılan yenisi yapılmaya başlanılan işte ilkokulu ben orada okumuştum :)

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

İncicim sende biliyorsun ki mesele insnalara saygılı olmakta bitiyor bu olgunluğu bekliyorum sadece bu olgunluğu.

Yoksa örtünmesede o insan bir insandır.İnsanlar ilk önce insanları sevmelidir bu sevgiden mütevellit insan değeri bilmeli ve bu farklılıkları bir gökkuşağına çevirerek dünyamızı güzelleştirmelidir.

Fikir ayrılıkları güzeldir seviyeli tartışma müthiştir düşünme olayını geliştirdiği gibi yeni fikirlere yer açar yol açar.Fakat zorbaca herkesi kendi inandığına inandırmada ne oluyor ben buna üzülüyorum incicim...Allah yardımcımız olsun ve hidayet eylesin hepsine biz soldurmayalım uymut çiçeklerimizi..

Ve bir gün bu dünya gül bahçesine dönecek :) inşallah

-----

Gerçekten uğramak isterim bi gün bana da beklerim tabii ki :) nazik davetin için teşekkürler.