Kalbura Bastı



1 çay b.erimiş margarin
1 çay b.sıvıyağ
1 çay b.maden suyu
3,5 su b.un
1 pk kabartma tozu
100 gr ceviz içi

şerbet malzemesi
3 su b.su
2,5 su b.şeker
1/2 limon suyu

Şerbeti önceden hazırlayalım.Ceviz hariç tüm malzeme ile tatlımızın hamurunu yoğuralım.10 dk dinlendirelim.Elimizle ceviz büyüklüğünde parçalar alıp açalım ve süzgeç rende vb bir mutfak aleti üzerine bastıralım.Ortasına ceviz koyup kapatalım.Kapattığımız kısımlar alta gelecek şekilde yağlanmış tepsiye dizelim.Orta ısılı fırında üzerleri kızarana dek pişirelim.
Fırından çıkan az ılınmış tatlıya ılık şerbetimizi dökelim.Afiyet olsun:)
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 yorum:

dilek_A dedi ki...

incicim nasılsın tanıdınmı beni
:)
nerelerdesin yoksun dcde
özledim walla

Unknown dedi ki...

çok severim kalbura bastıyı.elline saglık.

İNCİ dedi ki...

Tanımaz olurmuyum Dilekcim tabii tanıdım ne sevindim yazını görünce.Evet yokum girmiyorum cnm ya ama sizide çok özledim.Face de varmısın varsan ekle beni.İnci Dürdane Kant olarak:)

İNCİ dedi ki...

Sağol Eylemcim teşekkürler:)

Pembe Tatlar dedi ki...

ooff ellerine sağlık canım :)

dilek_A dedi ki...

neden girmiyorsun kötü bişimi olduki ? ben face pek girmiyorum...
girersem eklerim canım
bu arada ikinci bebiş geliyor incicim ama günlerim kötü geçiyor

ben mail adresimi vereyim aksakald@praktiker.com

arada burdan görüşürüz.....

İNCİ dedi ki...

Teşekkür ederim Aslıcım:)

İNCİ dedi ki...

Canım nasıl sevindim tebrik ederim:)))

Ekliyorum oradan görüşürüz cnm öptüm:)