Ahşap Boyamaya Kaldığım Yerden Devam


Bundan 2 sene evvel ahşap boyamaya merak sarmıştım.Kızlar küçük olduğu için kursa falan gidemedim evde kendi çapımda birşeyler yapıyordum.Arada pazar günleri kızları eşime bırakıp 2 saatliğine ahşap malzemeleri yapan ve satan bir dükkana gidip orada boyama yapmaya başlamıştım.İşte orada usta olan ablamızdan ne kapabilirsem kaptım.Kurs hocası gibi ilgilenemiyordu ama o boyarken onu izlemek bile kafi geliyordu.Bu işte püf noktası aslında tecrübe kazanmak yani kendiniz yapmalısınız yeniden yeniden.Özellikle çiçek yaprak çizimlerinde.


Velhasıl büyük kızım okula ufaklığımda kreşe başlayınca banada gün doğdu.Bu hevesimi yeniden canlandırdım ve İsmek'in evime en yakın kursuna yazıldım.Derslerimiz başladı yakında yeni ahşap ürünlerimle burada olacağım inşallah...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

Unknown dedi ki...

canım bende hep merak ediyorum yapmakt istiyorum buraya yakın bir yerdede açılacakmış ama açılınca kızımı tam gün kreşe vermem gerekecek bakalım nasıl yaparız artık

sana kolaylıklar ve başarılar dilerim canım

İNCİ dedi ki...

Teşekkür ederim Sevim:)

Bende tam gün gidemiyorum.Kızım kreşe yarım gün gidiyor.Büyüğünde servisi öğlen 12de.

Sağolsun kurs hocalarım yardımcı oldu bu konuda.Bir tam gün yerine 2 yarım gün gidiyorum ben kursa.Belki sizde u tarz birşey yaparsınız.Hadi hayırlısı...