Doğum Günüm

Bugün benim doğum günüm.Şu hayatta koca bir yılı daha geride bıraktım.Bu yıl çok yoğun geçti hayatımda önemli sayılabilecek minik değişikliklerim oldu .Ehliyetimi aldım, ameliyat oldum çok şükür sağlığıma kavuştum.İlk kez yeğenimi kucakladım(teyze oldum).

Mutluyum hayat bana güzel şeyler sundu.Bunların kıymetini hep bildim bileceğim.Kendimi şanslı hissediyorum şu fani dünyada özellikle bu zamanda kendini böylesine mutlu hisseden kaç kişi var acaba! İşte ben o insanlardan biriyim.

Mutluyum,sağlıklıyım,sevdiğim ve beni seven insanlarla birlikteyim:)
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım doğum günün kutlu olsun...
daha nice mutlu senelere...

Unknown dedi ki...

inş da hep böyle devam eder sağlığınla huzurnla mutluluğunla ve tüm sevdiklerinle yaşamının en güzel yıllarını geçirmen dileğiyle canım
doğum günün kutlu olsun

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İncicim seninde doğum günün kutlu olsun cnm

İNCİ dedi ki...

Aslıcım,Sevimcim,Mehtapcım üçünüzede çok çok teşekkürler.İyi dilekleriniz nasıl mutlu etti beni anlatamam:)