Minik Prensesimin Doğum Günü

ben, eşim Esinim ve Aslım en baştada en yakın arkadaşımız Esila
pastamız
benim yaptığım poğaçalar ve altta mercimek köfteleri



Esin ve Esila
Resim Ekle
4 yıl önce bu saatlerde hem doğum sancısı çekiyor hemde ütü yapıyordum.Evet yanlış duymadınız o sancıların arasında ütü yapıyordum ben bundan tam 4 yıl evvel.Annemin sesi hala kulaklarımda.''Kızım bırak şunu oda eksik kalsın yaparız biz aaaaa'' Eeee bir kez doğurdumya ikincisi gözümü korkutmamıştı henüz o saatlerde.Döndüğümde herşey eksiksiz olmalıydı ki herşeyin keyfini daha iyi çıkarabileyim.Benimkisi birazda takıntıymış işte.Biraz takıntı, biraz aşırı titizlik(ikinci çocuktan sonra deformasyona uğradı tabii iyikide uğramış:)) birazda cahillik belki...
4 yıl önce4,5 saat sonra sabah ezanıyla birlikte perşembeyi cumaya bağlayan bir gecede dünyaya geldi minik meleğim.Zaman nasılda geçiyor acele acele.Biz farkında olamıyoruz belki kimi zaman ama onlar hızla büyüyorlar.Bir yandan seviniyor bir yandan hüzünleniyorum haliyle.Hem çabucak büyüsünler ayaklarının üzerinde duran iki yetişkin genç kız olsunlar, hemde hiç büyümesinler hep benim minik melek kızlarım olarak kalsınlar istiyorum.İnsan bu hallerini çok özler büyüyünce.Büyümek değişmek ne tuhaf birşey.O minik halide sizin bebeğiniz , kocaman bir yetişkin olduğu halide.Görünüş ne kadar farklı oysaki.Farklı ama geçmişten hatta sizden izler taşıyan bir görünüş.Her haliyle her yaşta kanımız canımız üzerine titrediğimiz evlatlarımız...

Allah hepsinin bahtını açık etsin.Bir ömür sağlıkla büyüsün, sağlıkla mutlulukla yaşasınlar.

İyiki doğdun Esin kızım iyiki doğdun, iyiki benim bebeğim oldun:)))


Aslı kızım nazlı kızım
Esin kızım tatlı kızım
İki tane minik kuzum
İkiside benim kızım

Kızlara küçükken söylediğim ninnilerimden, birden beliriverdi dudaklarımda yeniden:)
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

eşinizi tbrk ediyorum doğum günü kutlu olsun daha nice mutlu yıllara..

sarımutfak-hande dedi ki...

her şey harika ellerine sağlık esine nice yıllar cnm

İNCİ dedi ki...

Teşekkürler Aslıcım doğum günü eşimin değil küçük kızım Esin'in orda bir yanlış anlama var sanırım:)

İNCİ dedi ki...

Teşekkür ederim Handecim:)

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

İncicim doğum gününüz kutlu olsun tatlım.Mercimek köftelerinde aklım kaldı :) bigün konuk olucam sana :;)hele bi bahar gelsin :D

İNCİ dedi ki...

teşekkürler:)
inşallah çok sevinirim ne zaman istersen:)