Mantar Soslu Erişte


Küçük kızım makarnayı çok sever.Gerçi makarnayı sevmeyende yoktur sanırım.Anne bugün makarna pişir bana deyince akşam yemeği için yaptığım karnıbaharın yanına makarna yapayım dedim.Ufaklık sos yemez ama ben yanında sosta yapayım dedim eşim sever ben severim.İsteyen istediği gibi yer.
Mantar sos için:
1 pk mantar
2 sivri biber
1 kuru soğan
3,4 ad domates
tuz,karabiber
sıvıyağ
Yağda biber ve soğanı soteleyin.Üzerine mantarları (yıkanmış ve küçük kıyılmış) ekleyin.Mantarlar ölmeye yakın domatesleri ekleyin.Pişince tuzunu biberini seviyorsanız maydanoz ve dereotunu ekleyin.Makarnanızın üzerine dökün ve afiyetle yiyin.
Makarnayı seviyorum gerçekten dünyanın en ucuz ama en lezzetli yemeklerinden....
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Bayılırım canım ellerine sağlık foto harika...

İNCİ dedi ki...

Sağol Aslıcım:)