Ispanaklı Lazanya


Lazanya lazanya ...Küçük kızım lazanya istediğinde anne Garfıeld'ın yemeğinden yapsana bize der hep.Hoş yapıncada yediği en çok 2 çatal falan ama olsun.Sanırım içinde malzeme olmasa sade makarna gibi olsa yiyecek ama içsiz bir lazanyayıda ben düşünemiyorum.Birgün hiçbirşey koymadan yalnız beşamel sosla deneyeceğim sanırım, bakalım minik cadım o zaman bir dilim yiyecekmi !
Lazanya tarifini daha önce vermiştim.Bu kezde lazanyada iç malzeme olarak ıspanak ve beyaz peynir kullandım ben.Kış ayları için vazgeçilmez bir sebze ıspanak.Çocuklarınızda yemeğini yemiyorlarsa börek yada bu şekilde lazanya olarak sunabilirsiniz onlara.Farklı bir alternatif.Tarif burada ;


http://mutfaktakeyiflizamanlar.blogspot.com/2009/10/kymal-lazanya.html
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum: