Fakir Pizza



Pazartesi sabahları kızımın okul beslenmesinde hamur işi günü.Ne yapayım ne yapayım derken elimdeki malzemelerle pizza yapayım hem kahvaltıda yeriz hemde beslenmeye eklerim diye düşündüm.
Malzemeler:
Mayalı hamuru için malzemeler;
2,5 su bardağı un
1 yumurta
yarım çay bardağı sıvıyağ
2,3 çorba kaşığı yoğurt
yarım çay bardağı süt
yarım paket yaş maya( veya 1çorba kaşığı kuru maya)
bir tatlı kaşığı şeker
tuz
Mayasız Hamuru için malzemeler;
5 su b. un
1/2 paket margarin
1,5 su bardağı süt
1 paket kabartma tozu
tuz

Ben mayasız hamur yaptım vaktim az olduğu için.Hamuru yağlanmış tepsiye yaydım ve üzerini az yağ ile incelttiğim salça ile kapladım.Üzerinede dolabımda o an ne varsa ekledim.Biraz malzemeden eksik bir pizza oldu ama lezzeti güzeldi yinede.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum: