Soğanlı Sosisli Yumurta


Sabah kahvaltıda yağda yumurta istedi çocuklar.Yapmışken bende yiyeyim diye düşündüm.Fakat uzun zamandır yağda yumurtadan eskisi gibi tat alamıyorum.Yumurta koyun koyun kokuyor burnuma.Yumurtalardanmı benim değişen damak tadımdanmı bilmem.
Bu nedenle yumurtayı katşıklı pişireyim dedim ve aklıma biz küçükken annemin kahvaltıda yaptığı kavurmalı soğanlı yumurtalar geldi.Kavurmam yoktu evde ette uzun süre pişeceği için hemen sosis ekledim soğanlı yumurtama.
İçinde 1 kuru soğan,1/2 kaş.salça,2 yumurta ve 2 çorba.k.sıvıyağ,tuz k.biber var.Süper bir tat...
Pişerken çektim resmi isteyen yumurtaları karıştırıpta pişirebilir.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

AskinAy dedi ki...

oglusumun vazgecemedigi tadlar arasinda sosis yer alir:)bide yumurta ile harika olur ellerinize saglik,sevgiler..

İNCİ dedi ki...

Teşekkür ederim:)