Hazır Revani


Bu hazır ürünler gerçekten hayat kurtarıyor desem yalan olmaz.Geçen haftaki misafir soframda çok pratik bir tat oldu.Öyleki o hafta çok yoğundum.Koşuşturmaca arasında ikram hazırlamak zordur tahmin edersiniz.
Malzemeler:
1 pk Dr.Oetker Revani
2 pk Dr.Oetker krem şanti
5 su b.şeker
4 su b.su (ölçü bana ait)
1/2 limon suyu
Yapılışı:
Revani tarife göre hazırlanır.Sanırım için ebirde yumurta ve süt giriyordu.Üzerinden zaman geçince hatılmak zor oluyor tabii.Şerbeti önceden hazır edilir.Tarife göre eklenir.
Yine krem şantiler tarife göre hazırlanır.(2 çay b.soğuk süt ile yaptım ben katı kıvamlı olsun diye.Şanti 2 pk olduğu için 2 bardak süt kullandım tabii.
Revani soğuyunca üzerine dolapta beklettiğimiz şanti serilir.Dilerseniz üstüne yeşil fıstık yada damla çikolata serpebilirsiniz.Ben damla çikolata kullandım:)
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum: