Kankamın Sofrası

Yeşimin kısırı
Maşidenin poğaçaları
Yeşimin enfes turşusu
Benim fındıklı burmam
Yeşimin sosisli kaşarlı milföyleri

Evet ben ona kanka diyorum.Biraz erkekvari bir tabir ama olsun.Yakınlık anlatıyor sonuçta.
Dün çok yakın arkadaşım Yeşime konuk olduk.Biz dört kız(kız diyorum kadın demeye dilim varmıyor:) ) ve çocuklarımız.
Yeşimin dün izin günüydü.Bu sıra çok yoğun çalıştı öyleki hiç izin kullanmadığı haftalar bile oldu.Biraz rahat etmek hakkı izinleri bu sıra bol tutsun telafi niyetine.Sabah kızının okulda yıl sonu gösterisi vardı ona koştrudu durdu ardındanda bizi ağırladı sağolsun.Bizde ikramlarda küçük bir katkı yapalım dedik bu telaşe arasında birde ikramla uğraşmasın.
Biz bir araya gelince aramızda yabancı kimse yoksa genelde hep hamur işi ve bulgurlu şeyler ve tabii olmazsa olmaz tatlıya takılıyoruz.Yok ''sebzeli birşeyler yapalım ''yok'' bol salata olsun''
gibi tabirler bizim lugatımızda asla yok.İllaki sevdiğimiz pratik lezzetler olacak.Ve eşliğinde bol sohbet bol kahkaha:))))))))))
Akşam bizim kızlar gitti ama ben kaldım.Eşim geldi sonra iki aile olarak devam ettik sohbete kaldığımız yerden.Çocukları eve gitmeye zor ikna ettim dönerken.Eve vardığımızda saat gece yarısı 12,45 idi.Sanırım uzun zamandır ilk kez bir ev gezmesinden bu kadar geç bir satte dönüyoruz.Hemde çocuklarımızla.Neyseki ertesi gün cumartesi idi.Okul olsa o saate kalmak biraz hayal olurdu sanırım.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 yorum:

cimcime dedi ki...

Blogunuz güzel..
Beğendiğim blogunuz, maydanoz blog topluluğu içerisinde yerini almıştır, başarılar.

İNCİ dedi ki...

Çok teşekkür ederim:)

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, senin ve arkadasinin ellerine saglik, harika bir sofra yapmissiniz, Findikli burmaya da vuruldum dogrusu, sevgiler....

zerrin-misss dedi ki...

fındıklı burma, fındıklı burma diye bağırasım geldi :)

harika görünüyor.

sıcacık sevgiler

Unknown dedi ki...

ben kısırı alıp gitsem olurmu.hepside harika görünüyor
burma tatlısı ah ah iştahımı kabarttı.sofra şahane

İNCİ dedi ki...

Teşekkürler...

Banu dedi ki...

Merhaba Inci Hanim. yiyecekler harikaaa ansam yemeginden once nasil canim cekti anlatamam.Hepinizin eline saglik Fakat findikli burmada bir baska gorundu gozume vallahi...
Kizlarinizda benimkilerle yasitmis..
Sevgilerimle, hoscakalin..

İNCİ dedi ki...

Teşekkür ederim.Ziyaretinizede çok sevindim:)))