Künefe (Yakup Ustadan)


Dün canım o kadar tatlı çekiyorduki bunu eşimle paylaştım.Genelde tatlı isteyen hep o olur yapmayan yada alınmasına karşı çıkan hep ben olurum.Malum yiye yiye sonu gelmiyor kiloların.Bu kadar kilo vermişkende dikkat etmemek olmaz.Verdiğim emeklere günah olmazmı!

Tatlı istediğimi duyunca baktım akşama elinde bir tepsi künefe ile gelmiş.Ah be adam bu bana yapılırmı!Alıyorsun bari sütlü mütlü birşeyler al değilmi? O kadar kiloyu verdim ama , karşımda tatlı görünce yemeden duramam.Ya yapmayacağım,almayacağım yada almışsam yapmışsam yiyeceğim.Evet tam 2 porsiyon dolu dolu mideme indi dün akşam.Bahçelievler civarına yakınsanız(İstanbul) mutlaka yiyin derim Yakup Ustadan bir künefe.
Yakında kendi yaptığım künefemle benim tarifimide ekleyeceğim.Bende oldukça güzel yaparım.Yeterki peynirim taze olsun...
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımmm Çok severim ama rejimdeyim:)))

Tatlı Tuzlu Anılarım dedi ki...

geçen gün kocişe dedim ki ajkısımm beni künefe yemeye götürseneeee dedim künefe kışın yenir ajkım gel dondurma yiyelim dedi e ona da hayır diyemedim ama şimdi gene aklıma geldi ben künefe istiyorum ya ühü hühü bana ne bana ne :(

İNCİ dedi ki...

evet kışın yenir ağır bir tatlı sonuçta ama biliyormusun bizim tatile gittiğimiz bir yerde yazın sıcağında kebapçıda akşam kebap yedikten sonra yapıyorlar mangal ateşinde leziz oluyor hayatımda yediğim en güzel ve en hafif künefe o diyebilirim hiç dokunmuyor mideye:))))