Balık Köftesi(mezgit fileto ile)

Benim çocuklarımın damak tadı çok değişken.Öyleki kimi zaman balığı bayıla bayıla yerken kimi zamanda burun kıvırabiliyorlar.Tabi bu durum karşısında anne iseniz eğer çareleriniz yöntemleriniz bitmez.Bende artık balık pişirdiğimde 2 hatta kimi zaman 3 versiyonunu pişiriyorumki çocuklar birinden birini yesin diye.Bu kez mezgit fileto ile yaptım köfteyi.Ama her tür balıktan yapıyorum ara ara.Hamside dahil bunlara...
Malzemeler:
1 büyük dilim mezgit fileto
bayat ekmek
1 yumurta
1 kuru soğan
tuz
sıvıyağ(kızartmak için)
dilerseniz baharat,maydanoz
ben eklemiyorum benim bücürler yemiyor baharat ve maydanozlu
Yapılışı:
Balıkları yıkayın ve kılçıklarını iyice temizleyin.Ben fileto kullandığım için kılçık neredeyse yok gibiydi.Soğanı soyun ve yıkayın parçalara ayırın.Rondoda soğan, balık ve yumurtayı kıyma halini alana kadar çekin.Tuzunu,ekmeğini ekleyip yoğurun ve köfte şekli verip sıvıyağda arkalı önlü kızartın.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum: