Gözleme



Annemin geçen sene kuruttuğu ev yapımı yufkalardan kalmıştı dolabımda biraz.Onları değerlendirmek istedim.Hem ebatları daha ufak olduğu için gözleme için biçilmiş kaftan gibi oldular.Sıcak sıcak yenecek çok güzel bir tat gözleme.Çocukluğumda evimizin vazgeçilmez hamur işlerindendi...
Malzemeler:
Yufka
çökelek(tuz ekleyebilirsiniz)
maydanoz
az margarin yada tereyağı(üzerine sürmek için)
Hazırlanışı:
Yufkayı serin orta kısmına maydanozlu peynirlerinizi döşeyin.Yanlardan üst üste kapatın ve saç yada tavada arkalı önlü kızartın.Kızarttıktan sonra üzerine tereyağı yada margarin sürün.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım o ne güzel öle ocak üstü sac mı ..bende almak istiyorum saplıları var ondan alcaktım seninki sac modeli sanırım tavsiyen nedir

İNCİ dedi ki...

Canım benimkinin sadece metal kulbu var.Sen saplılardan al daha kolay olur kullanımı.Saç kavurmada yapıyorum bunda ben.Aslında bu iç yüzü yani kavurmalık yüzü.Gözlemeyi dış yüzünde yapıyorum ama ev olduğu için yağ damlatıyor çok.Bahçede balkonda dış yüzünü evde iç yüzünü kullanıyorum bende.
Saplı al çok pratik olur elin yanmaz:)