Komşuda Pişer Bizede Düşer

elmalı tart
patates salatası
peynirli börek
ıslak kek
Bugün arkadaşım ve aynı zamanda komşum olan Maşide aradı ve hadi çık gel çay yapayım kızlarıda çağırır(iki arkadaşımız daha var) oturur iki lafın belini kırarız dedi.Aslında biraz işim vardı gideyim gitmeyeyim derken en sonunda işlerimi bitirip çabucak gitmeye karar verdim.Bensiz kaynatmalarına gönlüm razı olmadı.İşte önceden planlanmayan günü birlik muhabbet soframız ve becerikli arkadaşımın beni aradıktan sonra bir iki saatte hazırladığı nevalelerimiz:)))
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 yorum:

sila´dan lezzetler dedi ki...

marifetli arkadasinin ellerine saglik.Blogunu ilk kez ziyaret ediyorum.Gercekten hersey lezzetli
görünüyor.Fakat bazi tarifleri
göremedim.Örnegin yogurtlu patates
canaginin tarifini merak ediyorum.
Cok hos görünüyor ve denemek isterdim.
sevgiler....

İNCİ dedi ki...

Bugün ekleyeyim sizin için o zaman.
Teşekkür ederim ziyaretiniz için:)))))))

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

ay ne güzel oturmalar değilmi insan açılıyor gidince.iyi yapmışsın :)

İNCİ dedi ki...

Kesinlikle cnm ben yalnız yaşayamam mutlaka birirleri ile görüşmeliyim.Heleki arkadaşlarıma koşa koşa gidiyorum valla:)