Çıtır Tavuk



İşten geldiniz yorgunsunuz ve yemek yok.Dolayısıyla yemek yapacak takatinizde yok.Yada çocuklarınız kurt gibi acıkmışlar yemeğin pişmesini beklemiyorlar.Ne yaparsınız?

Bu tür durumları sık sık yaşıyoruz.Benim kurtarıcı yemeklerimden biridir bu çoğu insanın olduğu gibi.Tavuğu paneleyip kızartmak.Şipşak bir yemek.Beklemek yok uğraş yok.Üstelikte çok leziz:)))

Gerekli malzemeler; tavuk , pane harcı, yumurta, kızartmak için sıvıyağ

Tarif eklememe gerek yok sanırım.Biraz kalorili ama çook çook lezzetli....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Tavuk delisi biri olarak görüntüye bayımdım:)
Ben pane harcı yerine galeta unu kullanıyorum:)

Ellerinize sağlık..

İNCİ dedi ki...

Teşekkür ederim:)

sarımutfak-hande dedi ki...

bende severim tavuğu bu haliyle ellerine sağlık cnm

İNCİ dedi ki...

Sağol cnm öyle lezzetliki basit bile olsa eklemeden geçmek istemedim bu görüntüyü:)