Fırında Uskumru(Buğulama)

Bugün semtimizin pazarı vardı ve bende taze taze balık alıp pişireyim dedim.1 kg uskumru almaya karar verdim.2 çocuk 2de biz 1 kilo fazla bile geliyor hepsini bitiremiyoruz.Yarısını farklı yarısını farklı pişireyim ne olur ne olmaz dedim.Malum çocuklar bu sıra balığı pek yemek istemiyorlar.Buğulama yemezlerse en azından kızartma usulü yerler dedim.Buğulama için;

Malzemeler:
Uskumru
1 kuru soğan
maydanoz
sıvıyağ
tuz
limon
Dilerseniz havuç patates gibi sebzelerde ekleyebilirsiniz siz.Biz pek yemiyoruz sebzeleri balık varken:)

Yapılışı:
Uskumruları temizleyin yıkayın.Tepsiye alüminyum folyoyu döşeyin.Üzerine kuru soğanı doğrayın ve tuzladığınız balıkları yerleştirin.Üzerlerine kıyılmış maydanozu serpin.Aralarına limon dilimleri yerleştirin ve sıvıyağı gezdirin.Folyo ile üzerlerini kapatın ve 200 c fırında 20-30 dk pişirin.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

canım sana ödülüm var bloguma bak istersen

İNCİ dedi ki...

Baktım cnm çok teşekkürler:)