Limonlu Kek



Malzemeler:
1,5 su b.şeker
3 yumurta(ben 2 kullandım çift sarılıydı o yüzden)
2,5 su b.un
3/4 su b.süt
1/2 su b.sıvıyağ
1 limon(suyu ve kabuğu kullanılacak)
1 kabartma tozu
1 vanilya
Yapılışı:
Yumurta ve şekeri iyice çırpın.(Ben mikser kullandım).Sütü ilave edin.Un,sıvıyağ,kabartma tozu ve vanilya ekleyin.Limonun kabuğunu rendeleyip ekleyin ve suyunuda ekleyin.İyice karıştırın ve önceden ısıtılmış 180 c fırında 40 dk pişirin.(Fırın ayarı değişebilir bıçakla kontrol edin pişmeye yakın)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

Leyla Poyraz dedi ki...

Sevgili İnci..siteyii gezdim tarifler süper...ellerine sağlık..
kızlarında çok tatlılar maşallah
benim için yanaklarından öpermisin?
Sevgilerle...

İNCİ dedi ki...

Çok teşekkür ederim.
Tabii öperim seve seve.
Sevgiler...