Gözleme ve 23 Nisan Tatil Keyfi


23 Nisan geldi çocuklarda bir sevinç bir keyif.Törenler yapıldı şiirler okundu.
Çocukların 4 günlük bu tatillerinde bende okul dışındaki arkadaşlarıyla görüşmeleri için bir fırsatı değerlendirmek istedim.Kızların birkaç arkadaşını ve annelerini(onlarda benim arkadaşlarım tabii) davet ettim.Menüyede eski günlerin ev oturmalarının favorileri olan kısır,kek,rus salatası eşliğinde gözleme ve portakallı tatlıyı ekledim.Hem biz mazideki ev oturmalarının tatlarını yeniden tatmış olduk hem çocuklarımız eğlenmiş bol bol oynamış oldular.Evde 9 çocuk vardı o gün.Doyasıya eğlendiler.Bizde onlardan geri kalmadık hani.Bizde o gün çocuk tarafımızı ortaya çıkardık ve en az onlar kadar eğlendik:)))
Bütün dünya çocuklarının 23 nisan çocuk bayramını candan kutluyorum.Dilerim bütün günleri 23 nisan coşkusuyla geçsin.
Bu arada sofrayı resimlerken rus salatasını yerleştirmeden resmetmişim şimdi farkettim.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 yorum:

anneminkizıyim dedi ki...

Ohh masallah cocuklarimiza 23 nisan kutlu olsun. Seninde ellerine saglik canim. Cok güzel yiyeceklerle güzel bir sölen yapmissiniz, sevgiler....