Havuçlu Patates Yuvası


Malzemeler:
6 adet patates
1 tutam dereotu
1 tutam maydanoz
Tuz
karabiber
Sıvıyağ
Limon suyu
1 kase yoğurt
1 diş sarımsak
1 çorba kaşığı mayonez
3,4 ad havuç rendelenmiş
Taze nane
Kırmızı biber
Yapılışı:
Patatesleri haşlayın, soyun ve ezin. içine zeytinyağı, limon, tuz, karabiber ekleyin. Daha sonra yoğurun. Ceviz büyüklüğünde parçalar kopartın.
Çok ince kıyılmış maydanoz ve dereotu içinde yuvarlayarak bulayın.Havuçları rendeleyin.Yoğurda sarımsağı ezip mayonezle birlikte karıştırın.Havuçları içine atın ve karıştırın.Patateslerin ortalarını parmağınızla çukurlaştırıp içine havuçlu karışımı doldurun. Taze nane ve toz kırmızı biber ile süsleyin.
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 yorum:

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

nefis cnm çok zamandır yapşmak istediğim bir tarifti.Harika görünüyor

İNCİ dedi ki...

Sağol Mehtabım teşekkürler:)))

rümeysaninrüyasi dedi ki...

merhaba canım güzel yorumun için çok teşekkürler ellerine sağlık nefis gözüküyor patates yuvalar
ayrıca canım bu senin kızın maşallah ya benim eski komşumun kızı vardı bu kadar benzer ya bir an omu diye baktım valla insanlar çift yaratılır derlerya saçlar bile aynı ya allah anneli babalı sağlıklı büyütsün ikinizide öptüm sevgilerle kalın her zaman beklerim...............

İNCİ dedi ki...

Çok teşekkür ederim amin cnm:)
Uğrayacağım sık sık görüşmek üzere.Sevgiler...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, harika bir tarif olmus, muhakkak denemek istediklerim arasinda, arkadasalarin blogunda hep görüyordum ama artik denemek gerek. Ziyaretin ve yorumun icin cok tesekkür ediyorum.
Masallah kizlarinda cok tatliymis, allah bagislasin, sevgiler....

İNCİ dedi ki...

Çok teşekkür ederim amin hepimizinkini.Bende teşekkür ederim yorumun için.Sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

cnm benim ödül için teşekkür ederim birikti ödüllerim ilk fırsatta yaınlıyacağım.patates yuvalarıda süper görünüyor ellerine sağlık
sevgiler